tirsdag den 16. oktober 2007

Tagged

jeg er blevet tagged igen, og da jeg er kommet til at slette fra før,så komer der lidt flere sandheder om mig :)

1, jeg er stort familimenneske.
2 jeg bruger alt for meget tid på pcen.
3 jeg elsker at campere.
4, jeg skal være bedste igen til 2 små nye først i det nye år, glæder mig.
5 har været gift med samme mand over 30 år
6 jeg har 3 perserkatte
7, jeg er vild med scrap og kort,

jeg har tagget 7 første gang, så jeg tror ikke jeg kan finde så mange igen.

men jeg tagger
AK norge
Hild Norge
scrappelise Norge

2 kommentarer:

  1. hei, titter innom for å ønske deg en en flott helg. Håper du har det bra og er frisk igjen.

    ser du har blitt tagget igjen. morsomt og lese om deg, men tror at jeg viste alt denne gangen og :D

    ak er kanskje meg?? hmm....

    ha det godt så lenge vennen

    klem

    SvarSlet
  2. I have to show my love for your generosity giving support to those people that absolutely need guidance on that area. Your real commitment to passing the message across appears to be particularly advantageous and has helped ladies just like me to reach their aims. This important report indicates so much a person like me and somewhat more to my office workers. Many thanks; from all of us.

    SvarSlet