torsdag den 13. november 2008

ScrappeManias udfordring ved Lene og Gudrun




Denne gang skulle man lave en lo i vintage stil, uden brug af stempelsværte og andet købt.

Jeg har lavet denne lo ganske enkel, da jeg gerne vil ha billedet lidt i focus,jueg har brugt kaffe til at distresse papiret aller bagerst, så har jeg brugt madkulør til blonden der danner rammen rundt billedet hvis du ser lidt længere nede på siden, kan du se hvor krid hvidt det ellers er :),brugt farver til nettet,og lidt glimmerlim.der skulle være en gammel ting også, der fandt jeg da jeg tømte mit fars hus, denne søde flacon, som jeg kan huske min mor har orkeret.undskylder billedkvaliteten, baggrunden e r ikke lilla men brun.
ha en god dag alle sammen.


6 kommentarer:

  1. Nyyydelig!!!
    Og så herlig bilde!!!:)

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot. Du har så mange spændende blonder og hvad det nu ellers hed ; )Det ser ski godt ud.
    Ha en go dag.

    SvarSlet
  3. Kjempeflott Anne Bente :) Masse gode idèer å hente her til ukens mania runway oppgave.. Takk for hjelpen ;)

    SvarSlet
  4. Det er et kanon flot LO. Et skønt billed. Det ser godt ud at du har farvet blonden. Det må jeg afprøve.:)
    Du må forsat ha' en god dag. :)

    SvarSlet
  5. flot Lo" det må være sjov, at lave når man bruger de ting man har og ikke købe ting.

    SvarSlet
  6. AI for en flot LO - den var lækker:)

    SvarSlet