mandag den 15. december 2008

15 december nu billede af gaverne de sidste 3 dage




Så er jeg endelig på igen, har haft pcproblemer,og masser af gæster,vi har faktisk haft huset fyldt fra fredag af,så der har været meget at se til:)jeg kan stadig ikke overføre billeder fra mit kamera,så hvad jeg har fået de dage, må vente til jeg igen kan, så i får lige et billede jeg har liggende på pcen.kan i have en rigtig god dag sammen, og så håber jeg virkelig dem som har sendt mig den lækre pakke viser sig snart :).se inlæg nedenunder denne.

11 kommentarer:

  1. Så kan der vist skrives kommentarer igen her :)

    SvarSlet
  2. Sikke et par herlige nisser. Er de hjemmelavede?
    Stakkels dig med PCproblemer... det er jo (næsten) en katastrofe i disse tider... ;-)
    God dag til dig.

    SvarSlet
  3. Sikke søde nisser ! Har du selv været igang med nål og tråd ?

    SvarSlet
  4. nejjj, det kan jeg ikke selv, jeg købte den for snart mange år suden, de er ikke så kønne som de var engang, de bærer præg af at blive leget med:)

    SvarSlet
  5. Et forsinket tillykke med manden.:)
    Det ligner nogle små drillenisser du har på besøg.
    Hvor er de bare søde dine små striknisser. Nogle skønne julepakker du har fået. Er det en pingvin i bastskørt?
    Du må også ha' godbedring og en dejlig 15.december aften.

    SvarSlet
  6. Jeg har også pcproblemer der driller, det er så øv øv øv.Men der eller et par søde nisser du har.

    SvarSlet
  7. Et par skønne nisser, du har der ; )
    God decemberaften til dig.

    SvarSlet
  8. pc problemer???? Skynd dig at få det lavet inden jul. Tænk hvis du skal undvære den i julen, det ville jeg ikke kunne.....

    Og tak for din kommentar på min blog... Sidder faktisk og ærger mig over at jeg har solgt alle mine strømpenisser, for dine er da bare for søde....

    SvarSlet
  9. lyder som om der er fuld gang i julehyggen i Jeres hjem:0)
    Søde nisser..

    SvarSlet
  10. Sikke nogle søde nisser. Er det nogle du selv har lavet dem?
    Venter spændt på dine billeder af dine kalendergaver.
    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  11. Herlige kalendergaver, Anne Bente, og så søte nisser du har i din stue :)

    SvarSlet