lørdag den 7. februar 2009

Scrapping the music på norsk bonus 2




her skal man lave et eller andet til vallentin, jeg har lavet denne lille kurv, som jeg har kommet et brev ned i, men det får i ikke at se :)
ha en god dag alle
Ditte har sat en swap igang inde på Art pieces ATC, kom og vær med:)
Jeg har satt i gang en ATC-swapp på Art Pieces Forums. Temaet er krone sånn som konger og dronninger har på hodet og så må ATC'en inneholde noe kongeblått.Vil du være med, så heng på. Mer info er inne på forumet!!

26 kommentarer:

  1. Så nydelig kurv du har laget AnneBente!! Herlig pyntet!!:)
    Heldig den som får denne:)

    Morsomt at du blir med på utfordringen vår:)

    God helg:)

    SvarSlet
  2. kan se det ser ud som om amor er stemplet lige på kurven, det er den ikke den er stemplet klippet ud og limet på :)

    SvarSlet
  3. Så nydelig kurv! og flott stempel du har brukt :o)
    Heldig som får denne.
    god helg til deg ...klemmer Anne

    SvarSlet
  4. for en nydelig kurv! De blomstrerne er jo helt underbare!

    SvarSlet
  5. Rett og slett helt nydelig, Anne Bente!!!!

    Jeg har lagt ut en liten utfordring til deg i bloggen min! Ha en fortsatt fin weekend! Klem :)

    SvarSlet
  6. wow så fantastisk!! hele bloggen din er bare en eneste stor blomsterbukett, jeg blir så glad når jeg kommer inn til deg!
    unnskyld at jeg ikke har skrevet kommentarer på en stund, jeg har hatt en riktig dårlig internett-periode nå...men er endelig tilbake!

    håper du har en kjempefin helg, gode venn!!

    stor klem fra Tove*

    SvarSlet
  7. Den var sikkelig flott & lekker:)

    Go helg!

    SvarSlet
  8. Nydelig kurv og så morsomt at du har tatt med swappen i innlegget ditt!!

    Klem

    SvarSlet
  9. Det er en rigtig flot kurv og kan godt li' den lidt utraditionelle farve

    SvarSlet
  10. wow, her er en blogg med masse flott i :-)

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Super flot kurv du har lavet

    SvarSlet
  13. Superflot kurv og lækker stempel ; )

    SvarSlet
  14. Jeg er sikker på brevet indeni er ligeså sødt og fint som indpakningen - og lidt privatliv har man da krav på - selv som scrapper. God søndag.

    SvarSlet
  15. Hvor er den bare super flot

    SvarSlet
  16. neeeej hvor er den flot,gid man skulle modtage den.

    SvarSlet
  17. wOw!!!
    Denne var utrolig lekker!
    For en flott ide:)

    SvarSlet
  18. Åh...den er kjempefin, Anne Bente! Helt nydelig!!

    SvarSlet
  19. Bare lækkert ... og hvor er det skønt at se noget til Valentine der IKKE er rødt ;o)

    SvarSlet
  20. Bare lækkert ... og hvor er det skønt at se noget til Valentine der IKKE er rødt ;o)

    SvarSlet
  21. Så stilig og så utrolig gjennomført og lekker!! :)
    Heldig mottaker, ja!!

    Ha en fin dag, Anne Bente!
    *klem*

    SvarSlet
  22. Så herlig!! Bloggen din er en fryd for øyet. Du er svært kreativ. Likte fargen. Lett at alt blir rødt til disse gutta på Valentinerdagen

    SvarSlet
  23. Kjempelekker kurv! Nydelige blomster:)

    SvarSlet