tirsdag den 12. maj 2009

Blogcandy


Jeg kom til at se at der faktisk snart har været 70.000 besøgende på min blog:)så måtte jeg lave en lille gave og give væk, den er pakket og venter bare på vinderen.
jeg vil sige 100000000 tak til jer alle for alle besøg og alle søde kommentarer, det er det der får mig til at fortsætte med at være kreativ.
Jeg trækker en vinder 22 maj,i må gerne linke til blog candyen i jeres blog, men behøves ikke da :)der kommer mere i,men der skal jo også være overraskelser :)

42 kommentarer:

  1. wow så mange besøgende. Hvor er det et lækkert atc kort, rigtig dansk

    SvarSlet
  2. Ojjj manner! 70.000 besøgende, det er dog nok mange!§
    Tillykke med det flotte høje besøgstal!!
    Du er jo allerede linket til min blog! :-)
    God dag til dig, AB!

    SvarSlet
  3. Gratulerer med så mange besøkende! Så fin blog candy, jeg har skrevet om den i bloggen min.

    Ha en flott dag!

    Klemmer, fra Lise :)

    SvarSlet
  4. Hold da helt op så mange besøgene det er ret godt gået,tillykke med det. flot atc kort.hav en god dag...

    SvarSlet
  5. Tillykke med dit kæmpe besøgstal og den candy ville lys eop i mit scraprum ;O)

    SvarSlet
  6. tillykke med sit store besøgstal, det er altid en stor fornøjelse at besøge din blog :=)

    SvarSlet
  7. WOW det var mange... næsten 10 gange flere end på min blog.

    Du laver altså osse super flotte ting :)

    Knuz marianne1972

    SvarSlet
  8. Gratulerer med det høye antall besøkende :)
    Bloggen din er virkelig verd å kikke innom. Er stadig her på små visitter, men er litt dårlig på å legge igjen en hilsen, så der må jeg ta meg sammen.

    *klem* fra Marit

    SvarSlet
  9. Gratulerer med 70.000 besøkare!
    For en flott bloggcandy, jeg er gjerne med på trekkningen! :)

    SvarSlet
  10. Gratulerer med 70.000 besøkende:)
    Ikke rart du har mange innom, så mye lekkert som du lager!
    Jeg legger en link i bloggen min om den flotte candy'en :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlet
  11. Gratulerer, Anne Bente. 70 000 er mange. Jeg blir gjerne med på blogcandyen din for den så veeeldig flott ut.
    Atc'en din var også kjempeflott.
    Klem, Gro.

    SvarSlet
  12. 70.000!!! Det er godt nok vildt. Tillykke med det.
    Lækker blog candy!

    SvarSlet
  13. Hvor vildt ! Se også hvor mange faste læsere du har :O) Og jeg er jo en af dem, for du laver skisme altid sådan nogle dejlige ting. Spændende med den blogcandy...fin idé at den også rummer overraskelser.

    SvarSlet
  14. 70000 er imponerende mange besøkende!
    Slenger meg med i trekningen av candyen din.

    SvarSlet
  15. må bøye meg i støvet for det antallet med besøkende, helt utrolig gøy for deg=) Jeg har linket til deg i min blogg med bildet av denne lekre candyen. Krysser fingrene for at jeg blir den heldige

    Mvh Isabell - Taranita

    http://krimsogkrams.blogspot.com

    SvarSlet
  16. 70.000, jamen det er jo helt vildt Anne Bente, så et STORT tillykke med det....

    Og jeg indrømmer gerne, at jeg ofte kigger forbi....

    SvarSlet
  17. Det er rigtig flot med så mange besøgende, men du laver altså også nogle enormt flotte og kreative ting!! Pøj-pøj med bloggen og scrapperiet fremover ;-)Ih, den blogcandy vil godt nok pynte i mit scrapværelse....mangler lidt lyserødt hihi :-D

    SvarSlet
  18. Gratulerer med så mange besøkende.
    Blir gjerne med på blogcandyen din :)

    SvarSlet
  19. Sinnsykt så mange besøkende du har hatt!! Det er fordi du er en sånn superflott dame, med masse lekre loer og fine kommentarer i blogger rundt om kring.
    Jeg er gjerne med på en lekker blog candy :)

    Stor klem fra Trine

    SvarSlet
  20. Wow, 70 000 besøkende!!!!
    Gratulerer så mye :)
    Flott bloggcandy!

    Klem fra Lena

    SvarSlet
  21. Gratulerer med snart 70tusen besøkende.
    Er stadig innom og ser på det fine du lager.
    Maska

    SvarSlet
  22. Hold da op hvor er det vildt med så mange besøgende - men du laver altså også bare nogle hammerflotte ting...

    Kigger jævnligt med, selvom at jeg ikke altid får kommenteret...

    Jeg har nu linket dig i min sidebar

    SvarSlet
  23. Gratulerer så mye med så mange besøkende :) kjempe fin blogg du har,har ikke vært her før, men kommer garantert igjen.

    SvarSlet
  24. Gratulerer så mye med så mange besøkende :) kjempe fin blogg du har,har ikke vært her før, men kommer garantert igjen.

    SvarSlet
  25. Tillykke med de mange besøgende. Det er altid en fornøjelse at kigge forbi og se alle de flotte ting du lavet.

    SvarSlet
  26. WAW tillykke med så mange besøgende!! Men det er nu altid en fornøjelse at kigge forbi din blog!! Og få inspiration.. :-)

    SvarSlet
  27. Tudeluu - WOW og GRATTIS med så mange besøkende da!!! Jeg linker også til blog candyen din i bloggen min og håpser å blir den herlige heldige vinner. Brukte lang tid på bloggen din og må skrtye av den deilige stilen din!!! Gleder meg til å se mer, klems PElle

    SvarSlet
  28. Wow! 70 000 besøkende. Det er imponerende, men ikke så rart når man ser hva du lager. Du er så søt når du kommenterer og. Ha en riktig fin dag!

    SvarSlet
  29. Tillykke med de mange besøgende, men det er da klart med de flotte ting du laver. KH 10na

    SvarSlet
  30. tillykke med de mange besøgende. Jeg holder også meget af at besøge din blog, selv om jeg sjælden skriver beskeder. Men du laver nogle super flotte ting.

    SvarSlet
  31. 70.000 ... det er dælen dulme mange. Men ikke underligt når man ser alle de smukke ting du laver ... jeg får i hvert fald lyst til at komme tilbage efter hvert besøg :o) Tillykke med "jubilæet" ;o)

    SvarSlet
  32. Tillykke med det flotte besøgstal. Ha' en super dejlig solskinsdag,
    Annette

    SvarSlet
  33. Congrats on your hits!! 70000 WOW.. It so much!!
    Great Candy! Thanks for the chance to win!
    I'm your follower now and I posted a link on my blog: here

    SvarSlet
  34. Gratulerer med 70 000 besøkende :-) Jeg har skrevet et lite innlegg i bloggen min om den søte candyen du har laget :-)

    Ha en riktig god week-end!

    Klem,
    Ditte

    SvarSlet
  35. Det lyder helt vildt med de besøgende du har haft, tillykke med det.
    God weekend til dig

    SvarSlet
  36. Et stort tillykke med dit flotte besøgstal - der er bare mange. DU er på min blog læser så jeg en en af dem som altid holder af at ligge vejen forbi. Altid nogle flotte ting du laver.

    SvarSlet
  37. wow lovely blog candy! i dont have a blog yet (i can wait to start one..) but i will tell my friend about your blog candy :)
    Hugs,
    Meche

    p.s: this is my mail if you need something: mecheche@gmail.com

    SvarSlet
  38. Hold da op, hvor er det en flot blog candy! Og hvor er det flot med så mange besøgende hos dig, men det er nu fuldt forståeligt med besøgstallet, for det er et dejligt lille sted du har her;0)

    SvarSlet
  39. Gratulerer så masse med så mange besøkende..Du har en veldig inspirerende blogg som jeg besøker ofte! Nydelige bilder som du scrapper i herlige farger! :D
    Å tusen takk for hyggelig kommentar på mitt bidrag til skissedilla #6. Håper jeg er den heldige som vinner din fine blogg candy! :) Har linket din blogg på min side med noen hyggelige ord.
    Klem fra Scrappelene og takk for at du deler dine fine kreaviteter med oss...

    SvarSlet
  40. Øjjjj.. det var godt nok mange besøgende, det er meget imponerende... men du er jo også rigtig god til at lave nye indlæg til os... Tillykke med det...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  41. Det var mange besøkende! Jeg må innrømme at jeg er en av de som stadig er innom, men som er dårlig til å legge igjen spor etter meg..... Skal bli flinkere, jeg lover!

    SvarSlet
  42. Imponert! 70000 besøkende..jeg har akkurat fått egen blog og er milevidt unna.. Mange flotte scrapperier du har også:)

    SvarSlet