lørdag den 19. december 2009

19 december


Så blev det lige før jul og før kobberbrylluppet, hvad vi skal lave og så videre kan jeg jo først blogge om på mandag, men hold op jeg synes det er mærklig at have en datter der har kobberbryllup, vi glæder os alle sammen meget :).
Jeg har trukket min blog candy via random, og den viste 28.så stort tillykke til Serena, jeg kan bare ikke få nummeret sat ind på bloggen, som jeg kan se andre kan :(
Kan i alle have en god og skøn dag, her skal vi til ridestævne med Nanna i dag,det er hendes første stævne så hun er meget spændt, og det er vi også, vi skal vist være temlig tæt på hestene, og jeg er frygtelig bange for de dyr hehe-
billedet i dag er af de 3 små nisser fra vind :)

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde nisser du holder dig :O) Rigtig god fornøjelse med stævnet...du må jo bare holde dig lidt i baggrunden, hvis du ikke er en hestepige...der er altså også store, sådan nogle dyr...ja altså med mindre det er et ponystævne...
    Også god fornøjelse med al hemmelighedskræmmeriet i forbindelse med kobberbrylluppet og tillykke med datter og svigersøn.

    SvarSlet
  2. Sikken et herligt billede af 3 søde nisser... Rigtig god fornøjelse til ridestævnet... og held og lykke vel...???

    SvarSlet
  3. Skønne nissebørn. De ser dejlig forventningsfulde ud!
    God fornøjelse med ridestævne og kobberbryllup.
    Hav en god weekend.

    SvarSlet
  4. Tillykke med med datteren og svigersønnen.Det er tre skønne nissebørn du har på billedet.

    SvarSlet
  5. Tillykke med datter og svigersøn.Og det er da de sødeste nisse børn,du har.hav en god dag...

    SvarSlet
  6. God fornøjelse med kobberbrylluppet, bliver spændende at høre hvad -i har fundet på til parret....
    Sikke søde nisser du har hos dig:-)

    SvarSlet
  7. Skjønne små nissebarn du har på bildet! :) Ønsker deg og dine en fortsatt god førjulsuke og en riktig god jul! :) Klem

    SvarSlet
  8. Sikke nogle dejlige nisser du har. Tillykke med din datter og svigersøn.

    SvarSlet
  9. Wau - hvor er jeg bare heldig!!! Nøj hvor jeg glæder mig til en ekstra lille julegave. Tusinde tak :D :D :D

    SvarSlet
  10. The guys is so cute!
    hugs from Brazil

    SvarSlet