lørdag den 9. oktober 2010

Operation skriv hjem, gevinst og kort :)



Operation skriv hjem,er det charlie der står for, det er et kæmpe arbjde hun gør for danske soldater der er udstationeret,man laver kort,dem sørger hun for at sende derned hvor soldaterne er på mission, så kan de på den måde skrive et kort til ders kære hjemme, gå endelig ind og læs på siden
Her er nogle kort jeg har lavet der til,og her er gevinsten som jeg var så heldig at vinde fra Charlie da hun havde en lille gættekonkurence på scrapsisters
100000000 tak, hvor er det flot det papir og bånd.
kan i alle ha en god dag

6 kommentarer:

  1. Nydelige kort til et flott formål!
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlet
  2. Dejligt du kunne bruge papiret - jeg fandt det i Skotland i en MEGASTOR butik. Tak fordi du også laver kort til OSH - husk at du kan hente en lille "Jeg er også med - award" på OSH-bloggen. Og en lille rettelse - det er et stort arbejde VI ALLESAMMEN gør - for uden frivillige hjælpere fik jeg nok ikke så mange kort afsted hver måned! God weekend og tak for omtalen.

    SvarSlet
  3. så er awarden hentet, den havde jeg ikke set :)

    SvarSlet
  4. rigtig flotte julekort og lækker gevinst du har fået :)

    SvarSlet
  5. Skøn gevinst - og dine kort er super flotte!!! De skal nok vække lykke - det er jeg sikker på :o)

    SvarSlet
  6. Så lekkert , nydelige farger å søtt motiv, nydelig pyntet å rett så koseligt klem Marion

    SvarSlet