onsdag den 12. december 2012

12 December


Hejsa alle
10000 tak for alle de skønne hilsner i går.
jeg havde en skøn dag,
i dag er det min kære mands fødselsdag, og vi får besøg af hans familie, så der blev ikke blogrundfart i går, og der bliver desværre heller ikke i dag,  men så skulle ræset vist være ovre :)
Her vil jeg vise jer de kort jeg fik i går.
♥Er de ikke smukke?♥

Denne smukke æske har Hjørdis lavet ♥



Dette smukke kort har jytte lavet♥

Dette smukke kort har Gitte lavet♥
Pas på jer selv derude i kulden♥
knusss

17 kommentarer:

  1. super flotte kort og tillykke til både dig og gemalen

    SvarSlet
  2. Super skønne kort du har fået. Sikken en masse inspiration at hente.

    SvarSlet
  3. Ih nogle lækre kort, du har fået.
    Tillykke med manden.
    (vi har lige mandens 60 års fødselsdag d. 21)
    God 12. dec.

    SvarSlet
  4. Det dejligt med sådanne flotte hjemmelavede kort/æske,der var du heldig Anne Bente.Håber at du og fætter Jørgen får en dejlig dag sammen med familien.Glæder mig til at se hvad du vender tilbage med på din blog. Knus fra Leila

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort og æske, og hvor er det sjovt i har fødselsdag med en dags mellemrum tillykke til din mand i dag. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke med mandens fødselsdag, skønne kort du har modtaget ! Ønsker Jer en dejlig 12- 12 - 12 !
    Knus Hjørdis :0)
    Ps. Æsken er stærkt inspireret af den skønne æske jeg selv modtog fra Jytte til min fødselsdag, og tænkte at når jeg kan blive sååå glad, må jeg også kunne glæde med sådan en :0)

    SvarSlet
  7. Tillykke med manden idag . Flot æske fra Hjørdis og lækkert kort fra Jytte.

    SvarSlet
  8. Super skønne kort du fik til din fødselsdag... og et stort tillykke til manden idag.
    Ha en god 12.12.12, knuss

    SvarSlet
  9. Jo, de er godt nok smukke!
    Du må have en god dag.

    SvarSlet
  10. Lækre kort og en smuk æske med dejligt indhold.
    Tillykke med gemalen i dag - og hyg dig med gæsterne.
    Knus

    SvarSlet
  11. Rigtig flotte kort. Og tillykke til både dig og gemalen.

    SvarSlet
  12. Flotte flotte kort og tillykke med din mand i dag.

    SvarSlet
  13. Sikke nogle skønne kort du har modtaget, det er simpelthen så lækkert at modtage så meget inspiration lige ind af døren så man rigtig kan føle og lure nærmere på detaljerne

    SvarSlet
  14. Sikke da I kan. Tillykke med både dig og din mand.
    Det er da virkelig travlhed....
    Fortsat god december. Knus.

    SvarSlet
  15. Tillykke med gemalen : ) sikke fine kort du har modtaget så dejligt : )
    Rigtig god 13 dec : )

    SvarSlet
  16. Tillykke med manden.. skønne kort du har fået :-)
    God aften til dig

    SvarSlet
  17. Beautiful box and lovely cards :)
    Best regards, Joanna

    SvarSlet