fredag den 11. januar 2008

2 nye igen :)




Her er sket en del siden jeg skrev sidst, min far er blevet indlagt i holstebro med en blodprop, lammet fra maven af og ned,så vores aftner og dage går med at besøge ham.heldigvis kan han begynde at føle sine tæer lidt, så det er de fremskridt, men bestemt ikke godt endnu :(
Men til loerne
den første er en 6*12 af sofie hvor hun laver perler, jeg har så taget den hun lavede og pyntet med ;)
den næste er en i blå, jeg har ladet mig inspirere meget af ruffa her :)
ha en rigtig god aften og weekend alle sammen


15 kommentarer:

  1. Det er nogle fine loer, rigtig god ide med at bruge den hun har lavet som pynt, et rigtig dejligt minde.Det er ikke rart når de ældre i familien bliver syge, håber det hurtigt må gå fremad.

    SvarSlet
  2. Håber din far hurtigt får det bedre - og godt det allerede går fremad :)
    Det er fine LO'er begge to - jeg kan godt li' det sort/hvide billede til det blå på det nederste :)
    Ha' en god weekend :)

    SvarSlet
  3. Å, den første likte jeg kjempegodt. Ble så spesiell når du tok med det som ble perlet.

    Masse god bedring til din far, håper han kommer seg fort. Håper det går bra med deg også oppi det hele.

    SvarSlet
  4. Nogle rigtig gode layout's du har lavet.
    Go'bedring med din far

    SvarSlet
  5. Flotte LO'er, jeg er vild med det "blå". God bedring til din far.

    SvarSlet
  6. Dejlige LO's du har lavet. Specielt det blå kan jeg rigtig godt li'.
    God bedring med dig far, dejligt at det går fremad, selvom det tager tid.

    SvarSlet
  7. De er begge vildt flotte. Især kan jeg rigtig godt lide den nederste... God bedring med din far .

    SvarSlet
  8. Kjempefine LOer Anne Bente. Jeg falt spesielt for den øverste med det fine perlede hjertet på! :)

    Jeg håper faren din blir bedre raskt! Vi har akkurat hatt et dødsfall i familien pga av hjerneslag, og det tar virkelig på å sitte på sykehuset mye av dagen mange dager i strekk.

    SvarSlet
  9. KJempenydelige Loar :)

    Synes 6x12 er kjempekjekt å scrappe i!!! Og ser at det er mange som bruker ting barna har laga til å ha på LOen!!!

    God bedring til din far AB :)

    SvarSlet
  10. Hej AB!
    Åhh, hvor er jeg ked af at høre det om din far. Jeg håber han får det bedre snart. ((Klem)) til dig!

    Og sikke fine LOs du har lavet. Sjov ide, at bruge selve perle-kreationen som pynt.
    Det blå LO er jeg helt vild med. Sikke flot det blev med de blomster og den hvide baggrund. Og super flot opsætning.

    Jeg håber du får en god weekend.

    SvarSlet
  11. God bedring med din far, det er aldrig rart at have familie på sygehuset, hverken for dem eller for de pårørende.

    SØDE LO's og super ide med at bruge "børnearbejde" til at få pynt på sit LO.. LOL

    SvarSlet
  12. Godbedring med din far, håber det hurtigt går den rigtige vej med ham.
    Rigtig flotte LO kan godt lide du har brugt det hun har lavet til pynt.

    SvarSlet
  13. masse masse klemmer sendes din vei, tenker på dere.

    nydelige lo'er du har laget. også så flott at du har tatt med det hun har perlet og :)

    SvarSlet
  14. Rigtig god bedring til din far og må I alle få en god nattesøvn.

    SvarSlet
  15. Rigtig god bedring med din far. Jeg håber han er på rette vej :-)

    Fine LO'er. Godt idé at bruge perlepladen, som hun sidder og laver ¨på billedet, som pynt :-)

    SvarSlet