mandag den 28. januar 2008

Blevet udfordret

Jeg er blevet udfordret af Trine, Gine, Heidi og Brita til at skrive 7 sandheder om mig selv:)

her kommer de

1 jeg er et stort familemenneske
2 jeg er vild med katte
3 jeg bruger alt for mange penge på scrap
4Jeg bruger for meget tid ved pcen
5jeg elsker farven pink
6jeg er ikke nogen konkurencemenneske
7jeg elsker god mad

jeg skal så udfordre 7 til at skrive sandheder om sig selv, jeg udfordrer
Lisette
Pia Bau
Marie
Haveje
cowgirl
Bitten
Marianne

bloggene kan du finde her på siden med blogge jeg besøger:)

4 kommentarer:

  1. Sikke en sjov udfordring - man lære jo noget om folk :o)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for udfordringen , går i tænkeboks til i morgen, det er for sent nu, til at tænke klart

    SvarSlet
  3. Ja tak for udfordringen. Ser om jeg kan nå det imorgen :-)

    SvarSlet
  4. Nu har jeg lavet min udfordring - kig på min blog Anne Bente ;-)

    SvarSlet