søndag den 21. december 2008

21 december







Så har jeg endelig fået taget mig sammen til at tage nogle billeder af gaverne jeg har fået 10000 tak alle sammen.
jeg er bestemt ikke frisk endnu, men det er så uintressant:)jeg glæder mig til at forhåbenlig kan hygge med familen i julen, vi har i hvert fald fuld program:)
Ha en rigtig god aften, jeg orker ikke tage på rundfart, men det kommer snart igen,knussssss
lige et spørgsmål, er der nogen der kender den fugl der og ved hvilken art det er, den er i vores fuglekasse hver dag, og er meget tam, jeg har set i vores fuglebog og kan ikke finde den, det kunne være sjovt hvis en af jer ved hvad det er for en:)

16 kommentarer:

  1. Hej Anne Bente. Godt, at det går fremad.
    Knus
    ps kender desværre ikke fuglen ; )

    SvarSlet
  2. Håber du bliver frisk til d. 24 :O)
    Kunne det være en dompap ?

    SvarSlet
  3. Je ghåber da snart at du bliver frisk. Jeg kender ikke fuglen desværre..pinligt med en fætter der er ornitolog :)
    Glædelig jul til dig.

    SvarSlet
  4. jeg håber at du snart bliver frisk igen, rigtig god bedring.....fuglen hm jeg er sikker på det ikke er en dompap men i min fuglebog ligner det utroligt meget en kernebider med det næb

    SvarSlet
  5. rigtig god bedring, håber du er frisk til d. 24

    Kender desværre ikke fuglen

    SvarSlet
  6. Nogle skønne kalendergaver du har fået.
    Godt at du er ved at være rask igen. Håber du er på toppen i juledagene.
    Måske er fuglen i familien med en bogfinke? Den ligner lidt på næbet og øjenene
    Du må ha' en dejlig 22.decemberdag.

    SvarSlet
  7. ja, det er som dig lisette også det nærmeste vi er kommet, men farverne, og det meget bløde hoved stemmer alligevel ikke rigtig, jeg er meget nysgerrig efter hvad det er for en:)

    SvarSlet
  8. Det er noget træls noget at være syg i denne tid især men godt at høre det går fremad, håber du bliver helt frisk til juleaften. Flotte ting du har fået i kalenderen. God bering og god mandag til dig.
    Juleknus fra Pia

    SvarSlet
  9. Så godt å høre at du er på bedringens vei. Jeg tenkte også på dompap da jeg så fuglen...
    Fortsatt god bedring og håper du blir helt frisk til julaften
    klem anne

    SvarSlet
  10. Håber du må blive helt rask inden juleaften.

    SvarSlet
  11. Håber du når at blive frisk til julen og alle de skønne juledage i familiens skød. Go bedring. Fugle hører ikke ligefrem til mit speciale, så den kan jeg ikke hjælpe dig med ;-)

    SvarSlet
  12. Håber du snart er helt på toppen. Fine scrapsager du har fået. Jeg er sikker på, at det er en kærnebider, som Lisette også skriver og det er en han.
    God aften til dig...

    SvarSlet
  13. Godt du er ved at være på banen igen. Det ville også være træls at være syg i juledagene.
    Fuglen er sød, men jeg kan desværre ikke hjælpe med hvad det er for en.
    Super dejlige pakker du har fået.
    God jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  14. Godt at hør du har det bedre, håber du bliver helt frisk til den 24.
    Kender ikke den fugl,men ligner nogle vi har haft i haven for et par år siden..
    Fortsat god dag til dig.

    SvarSlet
  15. Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL
    juleklem Anne

    SvarSlet
  16. Hei Anne Bente!

    Innom for å ønske deg og dine en riktig flott jul og et fantastisk nytt år.

    Juleklem fra Heidi

    SvarSlet