torsdag den 17. december 2009

17 december


Jeg er bare en rigtig rigtig dårlig blogger i disse dage, har 100000 ting hængende over hovedet, men heldigvis hyggelige ting.

håber ikke i alle er sneet inde, her er der ikke kommet så græsplænen er hvid endnu.

Jeg får ikke lavet noget for tiden sagerne er pakket væk, jeg scrapper jo ellers i stuen, så glæder mig til at få dem frem igen,

dagens billede er endnu et Lucia billede, kan i ha en god aften alle sammen, og pas på ude i det grimme vejr som man kan høre det er over det meste af landet,

8 kommentarer:

  1. Eeiijjjj... det er da ikke GRIMT... man skal bare passe på sig... ;o)
    Hmmmm... ror måske din plæne bli'r hvid i morgen ;o)
    Go' aften

    SvarSlet
  2. Ih et dejligt stemningsfuldt billed! Ja, man har travlt i denne søde juletid, sådan er det...jeg har såmænd heller ikke fået blogget særlig meget. Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Nydeligt billede af de to Luciapiger.
    Ja, travlheden genkender jeg - men som du selv skriver, er det som regel en hyggelig travlhed her i julemåneden. :0)
    Her ligger der MEGET sne - synes ikke det er rart at køre bil! Men flot ser det jo ud.
    Rigtig god dag til dig, AB.

    SvarSlet
  4. Hvor skønt et billede. Og ja lige pludselig er der bare andre ting der er vigtigere især her i julemåneden hvor der både skal bages, købes julegaver, skrives julekort osv...

    SvarSlet
  5. Vi har ikke fået så meget sne her hos os, - det får nu sjældent, men vi har fået tilpas meget til, at alt er så smukt udenfor :-)
    Kender godt det med travlheden, og du har helt ret i, at det jo er med hyggelige ting :-)
    Hvor er det et fint billede, at du har lavet det i sepia gør det endnu finere synes jeg.
    Rigtig god dag til dig Anne Bente :-)

    SvarSlet
  6. Jeg synes også tiden løber stærkt lige for tiden.Et rigtig sødt billede
    Kan du have en god weekend

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Sikken en fin lucia-terne og dybt koncentreret kan man se. Beklager jeg ikke nåede at kommentere alle dine indlæg denne december - men jeg har haft alt for travlt på jobbet og hjemme på en gang. Men blogget det fik vi gjort og det er jo sejt. Knus

    SvarSlet