mandag den 7. december 2009

7. december

I dag har jeg igen ikke været hjemme hele dagen, rikke kom og hentede mig i morges, og så osede vi ellers rundt i forskellige butikker , nu er alt ved at være så klar som det kan være, når man tænker på vi lige har et par eller 3 fødseldage der skal overståes inden, pluds datteren har kobberbryllup, så slappen af bliver der ikke meget af:)
Kan i alle ha en god aften,
dagens billede er en julelandsby med lys i, det er børnenes og der bliver bare leget ivrigt hele december:)

16 kommentarer:

  1. kan da nok høre du har nok at se til ;o) Skøn jule landsby du har

    Fortsat rigtig god 7 december til dig

    SvarSlet
  2. Så koselig juleby du har :o)
    Jeg har også en juleby i mitt kjøkken som barnebarna liker å titte på :o)
    Ha en fortsatt fin 7.desember.
    klem Anne

    SvarSlet
  3. Sød juleby, det er rigtig hyggeligt når der er lys i.

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det hyggeligt. Jeg kan lige se dine små nissebørn stå og lege der.
    God aften til dig.

    SvarSlet
  5. Super sød nisselandsby, det hører nu julen:-)
    Puha, du har da nok at se til.

    SvarSlet
  6. Julelandsby, det er SÅ hygligt, kan huske min fra barn, hvor vi lagde et spejl under sneen, så var det nisseskøjtebane.
    Du får jo helt julestress med alt det du skal nå inden jul !

    SvarSlet
  7. PUHA lyder til du er en travl kvinde... :o)
    Sød nisselandskab/by og jeg kan tænke mig at børnebørnene er helt vilde med at lege med tingene... :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  8. Sikke en god ide at børnene har deres helt egen nisseby... de er nemlig svære at holde fingerne fra;-)

    SvarSlet
  9. Sikke en travlhed du lægger for dagen ... sjovt som alting nogle gange ramler ind i hinanden :D
    Sikke sød julelandsby børnene har ;o)

    SvarSlet
  10. Ja, du har godt nok travlt her i december - men det er jo hyggelige ting :0)
    Skøn juleby - forstår godt de små synes det er herligt at lege med den. Hyggeligt med lys kirke og huse.

    SvarSlet
  11. Halløj... hvor du har travlt...!!
    Rigtig sødt julelandskab... kan godt forstå de vil lege dér...

    SvarSlet
  12. Sødt jule landskab, kan godt forstå de gerne vil lege der.ha en god aften...

    SvarSlet
  13. Sikke en masse du skal nå her i december, - du må sørme have en masse energi :-D
    Det ser rigtig hyggeligt ud med det julelandskab, - liiige noget for ungerne. :-)

    SvarSlet
  14. Pyha du har da godt nok travlt. :)Din julenisseby er bare så sød. Ih det er da også så hyggeligt at lege ved julenisselandbyen. Jeg kan huske det fra da jeg var barn. :)
    Forsat god december aften.

    SvarSlet
  15. Jeg skal love for du får en travl december.
    Kan du have en god dag

    SvarSlet
  16. Så koselig julelandsby du har! Kjempe koselig at det lyser i kirken og husene. forstår godt at det er koselig for barna å få lov til å leke her! :) Ha en fortsatt riktig flott desember! :) Klem

    SvarSlet